Despre Moje Auto

Moje Auto este un producător de frunte de cosmetice și produse chimice auto.

De-a lungul multor ani de activitate, brandul și-a consolidat poziția de lider. Calitatea ofertei de produse este constant confirmată în cercetările de consum și testele de produse din cele mai citite reviste de specialitate din Polonia. Oferta în continuă expansiune a brandului include produse destinate îngrijirii pe tot parcursul anului și protecției în sezonul de iarnă.

cosmetice auto specializate șervețele auto Moje Auto accesorii auto Moje Auto Turn mirosuri auto Moje Auto Insenti cosmetice și accesorii auto Moje Auto Detailer Ambasadorul brandului Din 2013, ambasadorul brandului Moje Auto este Kajetan Kajetanowicz. Cel mai remarcabil pilot polonez, câștigător al Campionatului Mondial de Raliuri, câștigătorul multiplu al Campionatelor Polonez și European de Raliuri.

"Kajto" este un model pentru toți tinerii șoferi care visează să urce la volanul unei mașini de raliu, dar și un reprezentant demn al Poloniei la cele mai importante raliuri auto care au loc în întreaga lume. Realizările și atitudinea lui Kajetan Kajetanowicz au fost observate de Comitetul Olimpic Polonez, ceea ce a dus la acordarea primului premiu Fair-Play.

Brandul Moje Auto și un sportiv remarcabil sunt uniți de dragostea lor pentru automobilism și tot ceea ce este legat de acesta. Stabilirea unor obiective similare pentru a face ca toți șoferii să fie conștienți că cel mai important lucru atunci când conduc o mașină este curățenia sa, care se traduce în siguranță, iar sentimentul de siguranță garantează bucuria în fiecare kilometru parcurs.

La fel ca "Kajto", care urcă constant în clasamente în fiecare an, câștigând raliurile prestigioase ulterioare, la fel și brandul Moje Auto își îmbunătățește și își extinde oferta de produse pentru a oferi tuturor fanilor automobilismului emoții, mulțumire și satisfacție chiar și mai mari.

2004 - Debutul pe piață al brandului Moje Auto ca brand de cosmetice și produse chimice auto, a intrat pe piața poloneză în 2004. La acea vreme, au fost introduse pe rafturile magazinelor preparate pentru curățarea cabinei și șase produse de bază pentru îngrijirea mașinii, inclusiv șampon cu ceară pentru spălarea caroseriei. Brandul a început aproape imediat să se bucure de recunoaștere printre clienți, mai ales de când Martyna Wojciechowska a devenit ambasadorul său. O cunoscută jurnalistă auto a sprijinit construcția imaginii brandului participând la campania "Moje Auto. Pasiunea mea". În cadrul campaniei, a testat produsele Moje Auto și a marcat ambalajul acestora cu chipul și semnătura sa.

2005-2006: Brandul își extinde oferta de produse cu articole suplimentare, inclusiv ambalajul "atomizator". Cel mai popular este șamponul cu ceară, care devine propunerea de vârf a brandului. Multe alte preparate din gama Moje Auto trec sub lupa revistelor poloneze săptămânale auto recunoscute, printre care: Motor și Auto Swiat, care confirmă constant calitatea lor în teste exigente. 2007 - Acesta este momentul în care marketerii folosesc cele mai recente realizări ale nanotehnologiei, la acea vreme foarte inovatoare. În familia de produse Moje Auto apare un sub-brand: NANO SILVER - o categorie de preparate de îngrijire auto care conțin nanoparticule de argint și alte nanocomponente cu proprietăți antibacteriene, antifungice și antistatice puternice în straturile lor de protecție. 2008 - Pentru a distinge linia pe raftul de vânzare cu amănuntul, apare o schimbare semnificativă în designul grafic al ambalajului. Culorile care disting ambalajele de preparate Moje Auto devin portocalii și negre. În acest an, apare și o nouă subcategorie - șervețele practice pentru curățarea rapidă a mașinii.

2009-2011: Brandul Moje Auto înregistrează o creștere dinamică pe piață - produsele sunt disponibile în toate canalele de vânzare din Polonia. Oferta se extinde și pentru a include produse pentru protecția motoarelor de mașini și. 2012: Preparate populare pentru curățarea bordului, așa-numitele "cabine" Moje Auto. Produsele au o nouă formulă. Nu conțin solvenți, sunt sigure de utilizat, au proprietăți funcționale mai bune, iar ambalajul lor include un distribuitor care permite aplicarea precisă și în același timp previne stropirea. În plus, sunt introduse în oferta mai multe produse importante pentru dezvoltarea brandului, inclusiv: Moje Auto Clean Air - aer condiționat fără întreținere și odorizant de aer.

În anul 2013, Moje Auto câștigă recunoaștere în comunitatea sporturilor cu motor. Kajetan Kajetanowicz - o icoană a raliurilor auto poloneze și mondiale - devine ambasadorul brandului. Valorile comune împărtășite de Moje Auto și Kajetan Kajetanowicz au asigurat că cooperarea fructuoasă între brand și sportivul titrat continuă până în ziua de azi. Acest lucru este dovedit de recomandările sportivului pe ambalajele produselor Moje Auto.

2014-2018: Brandul continuă să introducă în mod consecvent noi categorii de produse - accesorii auto sub numele de Moje Auto VIRAGE. Linia cuprinde peste 120 de produse grupate în 6 segmente: becuri, ștergătoare, sezon, siguranță, unelte, accesorii. 

2018-2019: Moje Auto își extinde oferta de produse cu o nouă categorie - parfumuri auto. Parfumurile devin produsul de vârf Moje Auto Insenti. Sunt oferite în pungi și sticle subtile. Moje Auto încă colaborează cu remarcabilul pilot de raliuri polonez Kajetan Kajetanowicz. În cadrul parteneriatului, sunt implementate obiective pentru a face ca șoferii să fie conștienți că o mașină bine întreținută se traduce printr-o siguranță și un confort crescute în timpul călătoriei Moje Auto devine chiar mai aproape de fanii automobilismului prin implementarea de proiecte de marketing în canale offline și online. Se concentrează cel mai mult pe comunicarea activă pe rețelele de socializare.

2020-2024: Brandul Moje Auto se opune pandemiei și se adaptează rapid la noua realitate. Multe proiecte offline sunt înlocuite cu activități online. Extinde oferta de produse. Cele mai importante articole sunt noi linii de parfumuri și produse și accesorii profesionale pentru detalierea Moje Auto Detailer, care câștigă rapid recunoașterea printre șoferi. Kajetan Kajetanowicz, care este încă pe o serie bună, este încă ambasadorul nostru. Cel mai popular pilot polonez, după multiple victorii în Campionatele Europene și Poloneze de Raliuri, a câștigat Campionatul Mondial de Raliuri în 2023 și a devenit cel mai bun pilot din lume!

Moje-auto.pl | About the brand