Retur Produse

   Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii Bimmers de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Bimmers va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care Bimmers nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

   Cum primesc banii inapoi?

 Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile calendaristice de la data acceptarii returului prin transfer bancar in contul IBAN specificat in emailul trimis la [email protected], sau prin mandat postal.

  • transfer bancar - banii vor fi depusi in contul tau bancar.

   De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.


 


De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client

   Schimbarea produsului

Daca doresti sa schimbi produsul cu un alt produs disponibil in stoc, poti face acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui, cu respectarea conditiilor de mai jos:

  • Te rugam sa ne comunici prin email sau telefonic intentia de a schimba produsul.
  • Noi te vom informa care sunt pasii pe care trebuie sa-i parcurgi pentru ca aceasta operatiune sa fie cat mai simpla pentru tine.
  • Atat trimiterea catre noi a produsului pe care doresti sa-l schimbi, cat si expedierea catre tine a produsului la schimb se fac prin curier.
  • Cheltuielile de transport in acest caz (2 transporturi) sunt suportate integral de catre client:
  • Primul transport: - trimiterea catre noi a coletului cu produsul pe care doresti sa-l schimbi.
  • Al doilea transport: - trimiterea catre tine a coletului cu produsul la schimb.

Produse custom

Jantele marcate BLANK produse la comanda vor fi gaurite in conformitate cu cerintele dumneavoastra. Cand faceti o comanda si specificati parametrii necesari (ET custom, PCD custom etc.), produsul va fi realizat exclusiv pentru voi. In acest caz, retragerea contractului nu va fi posibila.

Potrivit legii privind protecția consumatorilor, consumatorul este responsabil pentru orice devalorizare a bunurilor care rezultă din manipularea acestora în mod excesiv față de ceea ce este necesar pentru a verifica caracteristicile și funcționalitatea acestora. De aceea, vă sfătuim să decideți dacă veți returna bunurile înainte de a le utiliza și de a echilibra prețul pentru ele.